tirsdag 8. november 2011

Då er vi i gang

Endelig er vi klar med vår eigen bystyreblogg.
"Bystyreblogg?", tenker du sikkert då. "Det er no ikkje akkurat inspirerande og spennande å følgje med på!" Men ikkje ver redd. Vi har ikkje tenkt å ta for oss dei politiske sakene og halde lange utgreiingar om dei. Vi vil ta for oss livet i kulissane. Kva foregår i pausane? Kven er best kledd? Kven leverte det beste sitatet? Vi vil vise litt andre sider av politikken i Flora kommune.

Så kven er vi?

 Karianne Torvanger.

Ann Kristin Winterthun. 


I dag er dagen då eg skal på mitt aller første skikkelig bystyremøte. Karianne også, egentlig, men ho har vore vara tidligere og har derfor vore på nokre møter. Ho har også god erfaring frå fylkestinget. Derfor var det eg som fekk æra av å poste det første innlegget på bloggen vår. At det er mitt første bystyremøte er ikkje heilt sant, egentlig. Vi hadde jo konstituerende bystyremøte 27.september og for en nyvalgt politiker så var det ein spennande opplevelse. Der i salen gjorde eg meg nokre betraktninger som eg vil dele med dykk.

Det var jo som sagt eit konstitueringsmøte for det nye bystyret. Her var det mange spente sjeler. Eg oppdaga til min store forundring at heile bystyregruppa til Høgre sat i listerekkefølge. Eg trur rett og slett grunnen var den at det dermed blei lettare for dei å vite kven sin tur det var å seie "ja" under navneoppropet... Den nye ordførerkandidaten beit negler og administrasjonskonsulenten nytta tida til å ta seg eit slag sjakk... Dette såg jo ut til å bli eit skikkelig koselig møte.

I eit møte som varte i fire og en halv time hadde vi effektiv saksbehandlingstid på rundt en time... Det var pauser og timeout og pauser og gruppeledermøter... For ei firebarnsmor som stadig befinner seg i tidsklemma kan dette bli ei utfordring, men eg puster med magen og då går alt så mykje bedre. Å puste med magen er dessuten godt for magemusklane og konsentrasjonen.. Men sjølvsagt skal alle saker utgreiast og diskuterast leeeenge og vel slik at den politiske avgjørelsen blir best mulig. Sett fra vår side så er vi jo fullstendig klar over at vi stort sett er i mindretall, men vi kan no få lov å fortelle kva vi meiner likevel.

Nok seriøst prat.

I kveld er det, som sagt, nytt møte og eg gleder meg til å sjå kor mange slips vi kan telle og kor mange høghelte sko vi finner i bystyresalen i kveld. Følg med, så får du vite svaret...

-Ann Kristin-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar